woensdag 1 mei 2013

Tag: First Things



Ik heb de tag First Things al bij verschillende blogs gezien en ik vind hem erg leuk. Ik laat jullie met deze tag wat meer zien over mijn leven en ik vind het erg leuk om vragen te beantwoorden (:




Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt.
Bijna elke dag doe ik wel eerst mijn wekker uit want dat geluidje moet zo snel mogelijk weg maar vaak pak ik gewoon mijn laptop en dan wordt ik lekker rustig wakker (tenzij het licht iets te fel is haha).

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat.
Ik ga eigenlijk niet naar de sportschool, daar ben ik te lui voor en het kost veel te veel geld. Voor elke oefening die je daar kunt doen kan je thuis ook wel iets verzinnen of googlen.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school.
Ik pak eigenlijk altijd wat te drinken als ik thuis kom, op een één of andere manier heb ik altijd dorst.

Eerste auto.
Ik heb nog lang geen auto en mag pas over ongeveer 2 jaar rijlessen nemen, helaas!

Eerste ongeluk/verkeersovertreding.
Ik heb dan nog geen auto maar ik heb wel een ongeluk meegemaakt. Ik was samen met mijn ouders, zus en broertje in Frankrijk op vakantie en we waren op naar de camping en mijn vader wist niet waar hij heen moest want we stonden op een kruising met 5 'uitgangen' dus hij ging midden op de kruising staan wat dus niet zo handig was. We draaiden een half rondje en kwamen wel mooi terecht naast een huis dus we stonden niet meer op de kruising. Helaas was de auto er minder goed doet aan toe en kregen we na een paar dagen een leenauto.

Eerste ding wat je later wilde worden als je groot was.
Ik heb eigenlijk geen idee meer, ik was vroeger wel fan van barbies.


Eerste keus qua drinken.
Spa fruit, haha geen idee waarom maar dat vind ik echt heel erg lekker en het is niet slecht voor je.

Eerste keus dessert.
Ik zoek altijd of er een Dame Blanche is want ik houd van ijs en chocoladesaus. Meestal hebben de restaurants die wel gelukkig, ik houd van chocolade en slagroom ♥


Eerste liedje dat in je op komt.
Ik denk nu aan het liedje wat ik aan het luisteren ben, Miss Y van Marina & the Diamonds.

Eerste grote aankoop.
Ik heb geen idee wat ik allemaal gekocht heb vroeger, ik heb pas een nieuwe laptop gekocht en die was denk ik wel net iets duurder dan de rest van de dure dingen die ik heb gekocht.

Eerste baantje.
Ik had een halfjaar geleden een krantenwijk maar ik was er na een paar maanden mee gestopt want ik haat het als je moet lopen met slecht weer en ik moest ze opeens ook gaan vouwen zonder dat ik er meer betaald voor kreeg. Speciaal voor de feestdagen heb ik de krantenwijk nog gehouden, de week daarna stopte ik er gelijk mee.

Eerste keer in het vliegtuig.
Dat was toen ik 11 was volgens mij, toen ging ik samen met mijn ouders, zus en broertje naar Tenerife toe gegaan, een eiland van Spanje waar het heel leuk was!

0 reacties:

Een reactie posten