dinsdag 30 april 2013

Tag: 25 random vragen





Vandaag doe ik de tag: 25 random vragen. Ik vind het zelf leuk om te doen want als je je verveelt gaat de tijd snel en jullie weten gelijk ook weer wat meer (onnuttige) informatie.






1. Wat is je favoriete eten?
Ik heb heel veel eten wat ik lekker vind maar gerookte zalm vind ik toch wel het lekkerste.

2. Waar ben je bang voor?
Spinnen vind ik heel eng maar grote honden ook.

3. Wie is je favoriete artiest?
Marina & the Diamonds

4. Kan je goed zingen?
Nee, totaal niet. Ik denk dat de ruiten springen en iedereen z'n oren dicht doet.

5. Waar droomde je vannacht over?
Ik droomde dat mijn huis in vlammen stond en toen ik weer naar binnen ging zo goed als nieuw was, heel raar dus.

6. Wat vind je van make-up?
Ik vind het best leuk, ik zou me zo aanbieden om het een keer bij mensen te doen om het uit te proberen, haha.

7. In welk land was je laatste vakantie?
Griekenland, op het eiland Rhodos.

8. Waar ga jij je eerst volgende vakantie naar toe?
Ik ga in de zomervakantie voor 3 weken naar California voor een rondreis.

9. Wat zit er aan de muren in de kamer waar je op dit moment bent?
Een skyline poster van Londen, een tekening van mijn hoofd door een tekenaar gemaakt en een klok.

10. Met wie heb je voor het laatst gebeld?
Melanie, als ik er even niet ben heb ik vaak al veel gemiste oproepen.

11. Wanneer heb je voor het laatst je beltegoed opgewaardeerd?
Op 29 maart, best lang geleden dus ;o

12. Houd van je wafels?
Jaa, ik vind die dingen echt heel lekker.

13. Wat is je ringtone?
Ik heb mijn mobiel eigenlijk altijd op trillen staan, ik weet het dus niet haha.

14. Welke dag is het vandaag?
30 april 2013.

15. Is er iets bijzonders aan deze dag?
Jaa, het is vandaag de laatste Koninginnedag voor een tijdje want sinds vandaag is Willem-Alexander koning, Màxima koningin en Beatrix prinses!

16. Wat is je grootste blunder ooit?
Mijn zus maakte het eten en ze zei dat ze slagroom aan het maken was, ik nam een hele grote vinger en stopte die in mijn mond maar het was dus geen slagroom maar crème fraiche.

17. Wat doe je allemaal op een ei?
Vandaag had ik voor het laatst een ei op, ik had eerst ham en champignons gebakken, op de champignons wat zout en peper, dan het ei erbij en dan nog een lekker broodje en dan is hij heerlijk!

18. Houd je van sushi?
Ik was een tijdje geleden in een sushi restaurant geweest maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik sushi echt niet lekker vind, ik at alleen maar het vlees en de champignons daar haha.

19. Wanneer was de laatste keer dat je hebt gedoucht?
Gisteravond.

Tumblr_mkt78jxsep1s7k81ro1_500_large20. Wat was het laatste wat je keek op tv?
Volgens mij was dat het journaal op Nederland 1 toen ik aan het eten was.

21. Zonder te kijken, raad hoe laat het is.
15:30

22. Kijk nu naar de klok, hoe laat is het echt?
15:33, best dicht bij dus haha.

23. Heb jij Facebook?
Jaa, wie niet?

24. Wat vind je de leukste soort filmpjes op YouTube?
Ik vind er heel erg veel leuk maar de My Boyfriend Does My Make-Up vind ik toch wel het leukste om naar te kijken.

25. Wil je nog iets kwijt?
Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden! :D

6 opmerkingen:

  1. leuk
    ik en mijn vriend vonden het heel erg leuk om te doen
    heel erg bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke tag ik heb het ook op mijn kanaal ik wist vandaag echt niet wat ik voor video moest maken thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wrm is er geen vraag over kaas?!?!?!?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat vonden wij ook al raar, ja de volgende keer moet er echt een kaas-vraag in.

    BeantwoordenVerwijderen